دوستی من و مهدی

ME & U

سلام عشق من...

خیلییی وقت اینجا نمیام و تو این چند وقت خیلی اتفاقا فتاد...

ما 13 روز از هم جدا بودیم

تو این 13 روز خیلی بهم سخت گذشت تا اینکه برگشتی....

تو مدتی ک نبودی خیلی با خودم حرف زدم و فکر کردم تا خودم و قانع کنم....راستش  داغون بودم

تصمیم گرفتم دیگه برنگردم  

اما نشد بعد یه هفته اس دادن پشت سر هم تو

برگشتم

راستش من دوستت دارم...نمیتونم به همین راحتی تموم کنم

چ میشه کرد!

دوستت دارم مهدی جان اما....

راستش نه مثل قبل

تو دلمو شکستی....بابت اینکارت نمیبخشمت

میدونم خیلی پشیمونی....و ب قول خودت واقعا دوسم داری

ما خودت خواستی که من اینطوری شم

من عاشقانه دوستت داشتم اما تو قدرمو ندونستی....

اما یه فرصت دیگه بهت میدم....نمیدونم کار درستی کردم یا نه!اما به حرف دلم گوش کردم

لطفا خرابش نکن....لامصب من دوستت دارم

آدم باش 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 16:57 توسط سیما...| |


Power By: LoxBlog.Com