سلام


دوستی من و مهدی

ME & U

سلام

این وبلاگ خونه منو مهدی...

دوستی من و مهدی دیروز تازه یک ماه شده...آخی

خیلی به هم وابسته ایم.انگار یه سال با همیم

تصمیم گرفتم خاطرات خوب و بدمونو اینجا بنویسم...اگه نظر بدید خوشحال میشم



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت12:43---6 خرداد 1391
سلم سیما جان امید وارم به هم برسین ..
فقط یه چیز خیلی مواظب باش چون ممکنه خدایی نکرده خدایی نکرده ا هم بپاش پس نزار که به پاشه با چنگ و دندون هم که شده نگرش دار مثل من که آخرش هم به هم رسیدیم
بهمنم سر بزن شاید مطالب وبلاگم به دردت خورد


elahe & ramin
ساعت12:22---3 خرداد 1391
سلام.من وعشقم 2ساله باهمیم.وبلاگتونودیدیم خیلی قشنگه.دعامیکنیم که بهم برسیدوکنارهم خوشبخت بشید.ماتوی نظرسنجی وبلاگتون هم شرکت کردیم.به ماهم سربزنیدونظرتونوبگیدوتوی نظرسنجی ماهم شرکت کنید.
منتظرحضورسبزتون هستیم


افسانه
ساعت15:27---29 ارديبهشت 1391
سلام آجی
سییییییییییییییییییما
جواد رفت
تو مواظب مهدی باش
ولی اول مواظب خودت


بی کس
ساعت11:10---28 ارديبهشت 1391
سلام...
چیزی ندارم بگم...جز اینکه بلــــــــــــــــــــــــــه


alireza
ساعت22:19---23 ارديبهشت 1391
سلام.وب خیلی قشنگی داری.خوشحال میشم اگه به منم یه سر بزنی

بهزادی
ساعت5:05---12 ارديبهشت 1391
به سلامتی دو بوسه
اولی وقتی بچه به دنیا میاد، مادر می بوستش ولی بچه نمی فهمه
دومی وقتی مادر از دنیا میره بچه می بوستش ولی مادر دیگه نمی فهمه
...only for you


mitra
ساعت13:30---7 ارديبهشت 1391
voyj voyj che webet eshghulunasmerc ke bem saridi

بهزادی
ساعت12:54---7 ارديبهشت 1391
\\\ ////
<( @ @ )>
–o0O———00o–
-
-
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala bebinamet


سوگول
ساعت23:29---6 ارديبهشت 1391
slm golam ishalla hamishe ba ham khosh bashin



مهرداد
ساعت18:34---5 ارديبهشت 1391
یادم رفت این ادرس وبلاگه منه
www.eshqhemrozi.loxblog.com


مهرداد
ساعت18:31---5 ارديبهشت 1391
سلام شاید با خودت بگی به این چه ربطی داره و از این حرفها یا شاید تو دلت بهم فوش بدی ولی یا شاید بگی من از تو نظر خواست . ولی من حرف دلمو میزنم چون اصلا دوست ندارم به جای حرفهای عاشقانه به اقا مهدی یه روزی اینجا پر فوش باشه ولی به نظر منی که 11 سال از تو بزرگتر هستم این دوست داشتن تو یه جورای با شهوت یه دختر نوجوان قاطی شده این خیلی بده چون اخرو عاقبتش به جاهای خیلی بدی ختم میشه من کسی هستم که زیاد در مورد عشق مینویسم حتی یه وبلاگ در این رابطه دارم ولی سیما جان عشقی که تو یک ماه به دست بیاد تو یک روز هم از هم میپاشه فقط مواظب خودت باش اخه تو هنوز نمیتونی خیلی چیزها رو درک کنی لطفا با من در تماس باش شاید بعضی ها این پیام منو بخونن با خودشون بگن که این یارو میخواد خودش با این دختره دوست بشه قابل توجه همه سیما جان اهل مازندران هستن من اهل خوزستان

رامان
ساعت13:45---5 ارديبهشت 1391
برای اولین بار در ایران آموزش انگلیسی بصورت آنلاین با هزینه باور نکردنی در هر سطحی که هستید توسط رامان عضو مدرسین و مترجمین بین المللی
EnglishOnline2.LoxBlog.com
EnglishAmozesh.LoxBlog.com


sara
ساعت23:25---3 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

دانیال
ساعت18:25---31 فروردين 1391
امیدوارم که تا اخره دنیارو دو نفری با همین عشقی که الان دارید جلو برید ولی مواظب باش که اون روز نرسه که یا اینجا بهش فوش بدی یا وبتو حذف کنی.خانوم جامعه گرگ زیاد داره تا دلت بخواد.مراقب باش بره ای که خودتی رو گرگی از صاحبش ندزده یا بر عکس...
پاسخ:مرسی آقا دانیال که نظر دادی ایشالا هیچوقت به همچین روزی نرسه..


foozhan
ساعت19:51---28 فروردين 1391
سلام گلم. با يه داستان جديد دلم ميخواد ميزبان تو و آقا مهدي باشم. اميدوارم كه آشتي كرده باشين. پيشم بيا

مهسا
ساعت14:53---24 فروردين 1391
خيلي خيلي جالب بود واسه همين شمارولينک کردم حتما منو بلينک چون بازم بهت سر مي زنم.

ببین غمگین،

ببین دلتنگ دیدارم...

ببین خوابم نمی آید،

بیدارم...

نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو:

تورا بیش از همه کس دوست میدارم




پاسخ::مرسی که لینکم کردی عزیزم


مهسا
ساعت14:52---24 فروردين 1391
خيلي خيلي جالب بود واسه همين شمارولينک کردم حتما منو بلينک چون بازم بهت سر مي زنم.
ببین غمگین،
ببین دلتنگ دیدارم...
ببین خوابم نمی آید،
بیدارم...
نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو:
تورا بیش از همه کس دوست میدارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1398برچسب:,ساعت 13:33 توسط سیما...| |


Power By: LoxBlog.Com